fbpx
Pirmadienis, 05 spalio 2020 11:09

Tankesni plaukai namų sąlygomis

Gyvename pasaulyje su daugybe grožio procedūrų  greitiems rezultatams: plaukų priauginimas, įvairūs plaukų modeliavimo triukai ir begalė neaiškių produktų, kurie žada didesnę plaukų apimtį su keliais papurškimais. O kaip dėl ilgalaikių rezultatų? Ar tai įmanoma? Ir ar yra būdų tai pasiekti namų sąlygomis? Norėdami atsakymų į šiuos klausimus, mes paklausinėjome ekspertų.


Žinoma, plaukų tankumą dažniausiai nustato nekontroliuojami dalykai kaip genetika, tačiau yra ir kur kas labiau kontroliuojamų veiksnių kaip stresas, maistinių medžiagų pakankamumas, išoriniai veiksniai ir miego kokybė, kurie taip pat turi daug įtakos Jūsų plaukų būklei. Anot ekspertų, čia ir turėtumėte pradėti: nuo geresnio miego iki maisto papildų:
• Mažinkite stresą. Streso hormonai gali paveikti Jūsų plaukų tankumą. Pavyzdžiui, moterys, turinčios skydliaukės problemų, po gimdymo arba pasiekusios menopauzę, gali patirti plaukų slinkimą dėl sumažėjusio estrogeno kiekio. „Pakankamas estrogeno kiekis gali padėti Jums užsiauginti storus ir tankius plaukus, o dėl per mažo jo kiekio plonėja ir ilgainiui ima slinkti plaukai,“ teigia užsienio dietologė ir moters sveikatos specialistė Kristina Dahl. „Estrogenas yra išskiriamas kiaušidėse ir antinksčiuose, o antinksčiai dažnai yra perkrauti dėl streso, todėl plaukų slinkimas daugeliui gali atsirasti anksčiau laiko“. Kai kurie dalykai negali būti kontroliuojami net ir su vaistais, tačiau visada yra būdų sumažinti streso hormonus ir užsiauginti sveikesnius, blizgesnius ir, žinoma, tankesnius plaukus. Jeigu reikia, pasikonsultuokite su savo gydytoju dėl papildų, kurie skatina keratino gamybą.
• Įtraukite daugiau sveikųjų riebalų į savo dietą. Jūsų mityba turi labai daug įtakos tam, kaip jūs jaučiatės, kaip atrodote ir kas vyksta Jūsų smegenyse. Vienas tyrimas atskleidė, kad avokadas turi labai daug reikalingų vitaminų, dėl kurių jis gali pakeisti kitus maistinius augalus. Jame gausu skaidulų, kalio, magnio, vitaminų A, C ir E, folio rūgšties ir vitamino B6. Sveika dieta, kurioje gausu riebalų rūgščių, ne tik leidžia išvengti plaukų slinkimo, bet taip pat ir skatina naujų plaukų augimą. Todėl valgykite avokadus, lašišą, kiaušinius ir kitus produktus, kurie turi sveikųjų riebalų ir omega 3.
• Venkite karštų plaukų priemonių. Jos sausina plaukus ir skatina plaukų lūžinėjimą, todėl jei pastebėjote, kad Jūsų plaukai ima plonėti, leiskite plaukams išdžiūti natūraliai. Jūsų plaukai ims augti greičiau ir atrodys žymiai sveikai. Jeigu būtina negalite šito išvengti, būtinai prieš karštų įrankių naudojimą papurkškite plaukus apsaugine priemone.
• Plaukite plaukus su šampūnu be sulfatų ir gerkite daug vandens. Sulfatai puikiai tinka nešvarumų plovimui, tačiau jie nuplauna visus natūralius Jūsų plaukų riebalus ir baltymus, kurie verčia Jūsų plaukus spindėti. Todėl rinkitės šampūną be sulfatų, kuris pamaitins Jūsų plaukus.
• Šukuokite nuo plaukų galiukų, kad išvengtumėte plaukų lūžinėjimo. Mes labai dažnai kenkiame plaukams neteisingai juos šukuodami, todėl įsitikinkite, kad pradedate šukuoti nuo plaukų galiukų, o ne nuo šaknų. Ir būkite labai atsargūs ties galiukais, nes nuo ten prasideda plaukų lūžinėjimas. Taip pat būtinai naudokite plaukų kondicionierių ir neapleiskite plaukų kaukių, serumų ir aliejuko plaukų galiukams.

Skambinti