Ketvirtadienis, 12 Rugsėjis 2019 13:40

5 mitai apie sveiką gyvenseną

Sveikai gyventi – reikia tam tikto ryžto, tačiau ryžtas didėja tada, kai įžvelgi kas tikrai neša naudą sveikatai. Sveikatos treneriai yra puikus šios įžvalgos šaltinis, nes būtent jie daug išmoko dirbdami savo darbą ir turi didžiulę patirtį šia tema.


Geriausi sveikatos priežiūros treneriai, remdamiesi tyrimais ir savo patirtimi, nustatė 5 dažniausiai pasitaikančius mitus apie sveiką gyvenseną.
1 mitas - aerobikos treniruotė greitina medžiagų apykaitą visą dieną. Neteisingai – aerobika tik degina kalorijas, kol yra sportuojama.
2 mitas – jei sporto metu neprakaituojama – tai dar nėra rimta sporto treniruotė. Neteisingai – prakaitas yra tik kūno būdas atvėsti. Geresnis pastangų testas būtų kalbos testas: jeigu treniruotė yra vidutinio sunkumo – žmogus gali kalbėti, tačiau negali dainuoti ir stipri treniruotė – kada žmogui reikia atsikvėpti vos po kelių ištartų žodžių.
3 mitas – šaldytos uogos ir daržovės yra mažiau sveika nei šviežios. Neteisingai – tiek užšaldytos, tiek šviežios yra vienodai sveikos. Uogos ir daržovės yra užšaldomos tada, kuomet turi savo maistingumo vertę, todėl užšaldytos jos nepraranda.
4 mitas -stresas yra natūralus dalykas, kurio neįmanoma pašalinti. Netiesa – stresas neprivalo tavęs užvaldyti. Yra keli būdai kaip valdyti jį. Pirmiausia reikia spręsti streso sukeltas paprastesnes problemas, nusistatant prioritetus. Taip po truputį slenkant link sudėtingesnių problemų. Stresą valdyti padėti gali ir atsipalaidavimo pratimai, sveikas maistas bei cigarečių ir alkoholio atsisakymas.
5 mitas – tokios priemonės kaip pleistriukai, magnetukai, įvairios tabletės, kurios yra skirtos mesti rūkyti – yra vienintelis būdas tikrai mesti rūkyti. Netiesa – tai gal ir yra vienas iš būdų mesti rūkyti, bet tikrai ne pagrindinis. Tyrimai rodo, kad norint mesti rūkyti, pagrindinis dalykas, kuris padeda - yra pačio žmogaus stiprus noras, užsispyrimas, valia ir, žinoma, artimųjų palaikymas.

Paveikslėlių galerija

Skambinti