10 labiausiai paplitusių įmonių socialinės žiniasklaidos klaidų ir kaip jas ištaisyti

Profilis nėra pilnai užpildytas ir turi nepatrauklų viršelį. Labai dažnai yra nuvilianti prieiga prie prekinio ženklo puslapio, kai žmogus negali rasti jokios informacijos apie įmonės veiklą. Nėra žinoma kokias paslaugas ji teikia, koks jos tikslas, kur ji yra ir ar ji turi savo internetinę svetainę.

Norint tai pakeisti, įkelkite profilio nuotrauką, kuri leidžia žmonėms lengvai identifikuoti Jūsų prekės ženklą, įmonės aprašymą, užpildykite savo profilio informaciją ir pridėkite nuorodą į savo internetinę svetainę, tinklaraštį arba kontaktų puslapį. Taip pat, pasirinkite tinkamą savo verslo kategoriją, kad ją būtų lengva rasti internete bei naudokitės „Facebook“, kad galėtumėte išnaudoti visas puslapio galimybes ir padaryti jį patrauklesnį ir prieinamesnį kiekvienam.

Jūs nesate susipažinęs su naudojimo sąlygomis. Būtina socialinių tinklų puslapių savininkams ir administratoriams žinoti kaip reikia tvarkyti puslapius ir susipažinti su taisyklėmis, nes, pavyzdžiui „Facebook“, gali peržiūrėti Jūsų puslapį ir nebeleisti vykdyti veiklos, nusižengus naudojimosi taisyklėms.

Jūsų įmonės prekė neturi įvaizdžio. Tai turi apimti turinį, kuris atitinka Jūsų prekinio ženklo įvaizdį ir Jūsų verslo strategiją. Jūs turėtumėte orientuotis į labai konkrečią auditoriją, todėl Jūsų būdas kreiptis į ją, yra įrašai, kuriais Jūs dalijatės, o jie susiję su Jūsų interesais, kurie, be abejo, lemia įmonės veidą.

Labai svarbu, kad įrašai kruopščiai apibrėžtų įmonės prekinio ženklo įvaizdį, sukurtų ryšį su savo sekėjais ir pateiktų konkretų bei tinkamą turinį auditorijai.

Jūs neskelbiate naujienų reguliariai. Jei Jūsų puslapyje paskutinis įrašas buvo publikuotas prieš 15 dienų, 3 mėnesius ar seniau, tai reiškia, jog pakankamai neskiriate tam dėmesio. Ir tai suteikia ne tik blogą įspūdį apie įmonę, bet ir tampa įrodymu, jog nesate pakankamai suinteresuotas ties įmonės prekinio ženklo populiarinimu.

Norint įmonės puslapį vėl padaryti aktyviu, jokiu būdu nepublikuokite to paties dalyko kelis kartus, tai viena didžiausių klaidų. Kadangi Jūsų sekėjų dienos ritmas skiriasi ir negali visi naujienų pamatyti vienu metu, siūloma naudotis programėle, skirta programuoti įrašus socialiniuose tinkluose, pvz., „Postcron“, kad galėtumėte paskelbti tą patį įrašą skirtingais laikais ir dienomis. Pirmąją savaitę skelbkite bent tris kartus tą patį įrašą, jei tik įmanoma, su kitais pavadinimais, žinoma, jei turinys gali būti pakartotinai paskelbtas, tai puikus būdas visapusiškai išnaudoti savo turinį! Bet jei ne, tuomet privalote publikuoti kažką naujo ir nepamiršti skelbti naujienų reguliariai.

Jūsų keliamas turinys nėra įdomus ir patrauklus. Yra sunku sukurti patrauklų turinį, kuris susilauktų daug dėmesio. Tačiau siūlome Jums prie teksto būtinai dar publikuoti ir nuotrauką arba turinį nuotraukoje. Taip galima susilaukti 50% daugiau „patikimų“, 100% daugiau komentarų ir 80% daugiau įrašo peržiūrų.

Taip pat, nenaudokite daugiau nei 250 simbolių savo įraše, kuo trumpesnė ir aktualesnė informacija, tuo lengviau ji suprantama, juk niekas nemėgsta ilgų ir perkrautų tekstų. Be abejo, naudojant jaustukus Jūsų įrašai tampa labiau dominantys ir traukiantys akį.

Jūs nekuriate ryšio su savo sekėjais. Be prekės ženklo patrauklaus įvaizdžio ir nuoseklaus turinio, kuris yra orientuotas į auditoriją, būtina parengti strategiją, skatinančią auditoriją aplankyti Jūsų svetainę, nes jie jaučia, kad jie kažką gali gauti iš Jūsų prekinio ženklo, net jei jie negauna jokių dovanų.

Todėl turėtumėte pateikti informaciją, apie savo naujus produktus ar naujausius dalykus rinkoje, ir pasidalinti ja su savo gerbėjais, kuri gali pagerinti jų gyvenimo kokybę ar darbą. Padarykite savo gerbėjus ypatingais: atsakinėkite į jų užduodamus klausimus, jie turi suvokti, kad jie Jums yra svarbūs ir Jus domina jų susirūpinimas tam tikrais klausimais. Tai duoda didelį pliusą įmonei ir skatina išsiskirti iš kitų prekinių ženklų.

Jūs esate interesuotas tik į pardavimus. Administruojant įmonės puslapį reikėtų atkreipti dėmesį į publikuojamą turinį ir pagalvoti apie sekėjų interesus. Puslapyje neturėtų būti publikuojami vien tik įmonės produktai ir jų kainos, apmokėjimo galimybės ir kiti panašūs dalykai. Tai būtina, tačiau tai neturi būti vienintelis dalykas, kurį publikuojate. Šiuo tikslu mes turime „Ebay“, „Mercadolibre“, „Amazon“ ir kitas internetines pardavimo svetaines.

Nėra labai malonu būti su žmonėmis, kurie kalba tik apie save ir kuriems Jūs nerūpite. Tas pats atsitinka ir socialiniuose tinkluose. Šiuo atveju, Jūsų sekėjai yra pirmoje vietoje ir tik tada Jūsų verslas, jei norite, kad jis būtų sėkmingas. Kad netaptumėte nepageidaujamu pardavėju, publikuokite įrašus, apklausas ar straipsnius, susijusius su Jūsų sekėjų įpročiais ir gyvenimo būdu bei ką jie dar naudoja ir be Jūsų produktų. Turite klausytis savo auditorijos, paklausti jų nuomonės, nes Jūsų darbas yra sukurti ryšį, kad vėliau būtų pasiekti visi Jūsų rinkodaros ir įmonės tikslai.

Jūs neatsakote į savo sekėjų komentarus. Šis punktas yra būtinas, norint sustiprinti santykius su savo sekėjais. Jei kas nors patyrė problemų ar turi klausimų, padėkite jiems tai išspręsti, nepalikite jų nežinioje. Tiek teigiami, tiek neigiami komentarai yra svarbūs ir turite į juos atsakyti. Jokiu būdu netrinkite, jei tai yra neigiami komentarai, geriau atsiprašykite ir stenkitės viską pakeisti ir pranešti, jog tai daugiau nepasikartos. Jūs taip pagerinsite savo produktų ar paslaugų kokybę ir leisite savo sekėjams suprasti, jog jie Jums rūpi. Visa tai pakelia Jūsų prekės ženklo vertę ir gerina įvaizdį.

Jūs norite dalyvauti visuose socialiniuose tinkluose. Pradėjus administruoti socialinius tinklus, daugelis žmonių nori būti visų jų dalimi. Jie sukuria „YouTube“ kanalą, profilį „Twitter“, „Facebook“, „Linkedin“, „Pinterest“, „Vine“ ir kt.

Rekomenduojama pradėti nuo vieno, galbūt dviejų, socialinių tinklų, o kai jau esate pažengęs juos tvarkant, galite imtis ir daugiau socialinių tinklų.

Norite sekti visą svetainės statistiką. Atsirinkite kelis rodiklius, kurie, Jūsų manymu, yra tikrai svarbūs, kad Jūsų svetainė galėtų įsitvirtinti, ir gerai į juos įsigilinkite, vėliau imkitės ir mokykitės jų daugiau interpretuoti.