Kopenhagos mados savaitė, vykstanti rugpjūčio 5-9 dienomis, vėl tapo mados pasaulio centru, pritraukdama tiek pripažintus, tiek kylančius mados kūrėjus iš Skandinavijos ir viso pasaulio. Šiemet renginys buvo praplėstas, apimdamas daugiau dienų, ir pasižymėjo dideliu dėmesiu tvarumui bei inovacijoms.
Viena iš svarbiausių šios savaitės naujovių – Zalando Visionary Award apdovanojimas, kurį pelnė Londono prekės ženklas Paolina Russo. Šis apdovanojimas pabrėžia Kopenhagos mados savaitės siekį skatinti kūrybiškumą ir tvarumą mados industrijoje.
Be to, tvarumo standartai, kurie buvo įvesti ankstesniais metais, ir toliau išlieka svarbiu aspektu. Visi dalyvaujantys prekių ženklai turi atitikti 18 minimalių tvarumo standartų, siekdami sumažinti savo poveikį aplinkai.
Kopenhagos mados savaitė taip pat išsiskiria savo gatvės stiliaus tendencijomis. Šiemet dėmesį pritraukė ryškūs sidabriniai papuošalai, „tėčio“ šortai bei įvairios plaukų aksesuarų interpretacijos. Šios tendencijos ne tik atspindi šiaurietišką minimalizmą, bet ir rodo Kopenhagos miesto gebėjimą nustatyti mados kryptis pasauliniu mastu.
Svarbiausi šių metų dizaineriai ir prekės ženklai, tokie kaip Stine Goya, Ganni, Rotate ir naujokai Nicklas Skovgaardbei Rolf Ekroth, pristatė savo 2025 metų pavasario-vasaros kolekcijas, kurios sužavėjo savo kūrybiškumu ir inovatyvumu.